liife

Alla inlägg under februari 2013

Av Sissela - 24 februari 2013 21:51

I fredags var jag helt slut så jag orkade typ ingenting.. igår var jag på målvaktsträning, den gav så otroligt mycket! Idag har jag spelat innebandymatch och sen skulle jag på fotbollsträning, men det blev inte så eftersom vi var tvugna att va kvar i stan då en person skadat sig.. imorrn blir det en liten fotbollscup med min parallellklass och sen innebandyträning på kvällen :D

Känner att det här lovet blir ett riktigt sportlov ;)

Aja jag ska försöka skriva såfort jag får tid och jag vet att jag e fett dålig på det vissa perioder, men de e bara så jag e.. jag har väldigt lite tid att lägga ner här då jag har väldigt fullt upp annars.

Godnatt på er!

Av Sissela - 22 februari 2013 23:22

Helt sjukt trött... Fast de e för att jag inte har sovit klokt på hela veckan och hade en fransos här.

Imorgon ska jag på fotbollsträning och sen ska jag direkt till min syster, så vi får se hur mycket jag bloggar.

Aja ska sova nu
Puss

Av Sissela - 22 februari 2013 13:45

Har slutat för dagen så nu e de lov! :D
Hade ingen vikarie de sista lektionerna så vi fick sluta, måste bara läsa kapitel och lämna in anteckningar efter lovet ;)

Av Sissela - 22 februari 2013 12:39

Hänger med syster i caffis :) (inte biologisk..)

Av Sissela - 21 februari 2013 21:30

Dagen har varit helt okej, trött som as bara... Gick upp vid 4 för att skjutsa fransosen till bussen, sen hem för att sova en och en halv timme till innan man skulle i skolan. Och såklart försov jag mig så jag kom försent till skolan, dock bara tio min typ ^^


När skolan slöt åkte jag direkt på sångövning, den gick sådär.. Vi var för trötta för att klara av att vara seriösa hela tiden så det blev lite flabb mitt i eller så ;)


Hemma satte jag mig direkt vid datorn och skrev ett arbete som jag måste lämna in imorgon, sedan såg jag tv med mamma och nu ligger jag i sängen och ska sova såfort jag skrivit klart..


Imorgon blir det skolan, sista dagen innan sportlov :D

Så otrooligt skönt!! Äntlidgen ska man få sova lite längre på dagarna! 


Aja nu somnar jag typ så..

Godnatt! 

Av Sissela - 21 februari 2013 12:55

Röda jeans
svart linne med tryck
vit tjocktröja

Av Sissela - 21 februari 2013 12:55

Röda jeans
svart linne med tryck
vit tjocktröja

Av Sissela - 21 februari 2013 10:32

Presentation


Hej hej!
Mitt namn är Sissela och här skriver jag om min vardag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards