liife

Alla inlägg under juli 2012

Av Sissela - 31 juli 2012 19:20

Heej nu har jag slutat jobba :D

Men jag är med en kompis och vi ska på läger på fredag till nästa söndag så vi ska va där i nio dar :)

Fram tills dess ska jag packa till lägret och umgås med min kompis som annars bor i Västerås så jag kommer nog inte blogga så mkt nu på två veckor :(

Igår jobbade jag och min kompis kom, idag jobbade jag min sissta dag och jag fick städa hyllor xD

När jag kom hem gjorde vi typ ingenting, målade mina naglar och sen drog vi på möte om lägret vi ska på, fick lite mer info och träffa några som skulle vara med på lägret. Sen ska det ju va massa andra från Spanien, Tysklan, Turkiet m.fl

så det sska bli life spännande o se vad de e för folk^^

Hoppas ni har de bra så skriver jag när jag har tid igen!

Puss  

   

Av Sissela - 28 juli 2012 19:28

Eeey!
Min kusin har tagit studenten så e där på student och födelsedagsfest för han har fyllt år också.


Min dag har sett ut såhär:
Vaknade av att jag römde en sjukt konstik dröm, gick upp och grattade mamma som fyller år!:)
Sen drog jag till jobbet, när jag kom hem solade jag ca en halvtimme och nu är jag här:)

Hoppas ni haft en bra dag och får en ännu bättre kväll!:)
Puss

Av Sissela - 27 juli 2012 13:14

Hej hej!
Nu sitter jag och äter lunch innan jag ska jobba igen, vill ut i solen!
Hoppas ni får en riktigt bra dag!

Av Sissela - 26 juli 2012 21:33

Jag var i England i... 2 dar -.-

Jag hade en kille, över nu..

Jag bussade genom Danmark, Tyskland och Belgien för att komma till Frankrike där jag var i nästan två veckor med min franska klass (och franska klasser från två skolor till också). Det var så grymt härligt i Frankrike, man lärde känna sjukt många och det var fett härligt väder!! Typ 30 grader varje dag!!    

I Frankrike bodde vi vid familjer och dom var hur snälla som hellst!

Vi gick på rundvandring i Chinatown i Paris, var uppe i Eifeltornet och gick på ett nöjesfält.

Vi besökte också en nedbränd by som nazisterna brände ner under kriget, det var så hemskt! 


  

Eifeltornet

  

En "damm" bredvid Eifeltornet


Mer bilder blir nån annan dag för nu ska jag sova, ska jobba imorrn.


Puss  

Av Sissela - 26 juli 2012 17:37

Guud vad skönt att jag fick klokt svar!!   

Jag får ett mejl med info om lägret imorgon typ   

Äntligen kan jag börja kolla på vad jag ska ta med mig^^


Det blev ingen sol idag... jag var tvungen att hjälpa pappa med lite grejor så det blev en inomhusdag idag..

Nu ska jag spela lite gitarr iaf

 



Vad har du gjort idag?  

 


Puss  

Av Sissela - 26 juli 2012 15:11

Hej hej!!    

Nu har jag kommit hem från jobbet, slöt 14 men åt innan jag stack så jag kom hem nyss;)


Det är sjuukt varmt ute!  26 grader i skuggan lixom! 

Så idag ska jag nog ut och njuta i solen, spela lite gura och allmänt ta de chill  

Juste jag måste ringa om ett läger jag ska på också... Borde fått lite info om det   

 

Puss   


Av Sissela - 26 juli 2012 12:04

E på jobbet nu... Bara 2 timmar kvar:D
Hoppas ni hare bra där hemma!
Puss

Av Sissela - 25 juli 2012 13:02

Hej idag har jag typ inte gjort ngt... kollat lite på fb och lite klipp på youtube^^

Kmr inte precis göra nåt spec idag heller så jag kanske slänger in nåra fler inlägg under dagen 

 

Puss  

Presentation


Hej hej!
Mitt namn är Sissela och här skriver jag om min vardag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards