liife

Alla inlägg under januari 2013

Av Sissela - 24 januari 2013 10:32

Dagens outfit!
Har matte nu, måste jobba som as för att komma dit jag ska va.

puss hej

Av Sissela - 23 januari 2013 10:59

Sitter i bibblan och ska jobba med nordiska språk, utan lärare för några har nationella prov... Det går inget vidare.
Hela klassen sitter och kollar annat typ haha^^
Ingen orkar jobba

Fast jag vet hur stressigt det blir när man gör saker i sista sund, eftersom jag lyckas göra det ganska ofta med inlämningar.. -.-
Så just därför ska jag nu göra ett försök och börja jobba... Wish Me luck..

Av Sissela - 22 januari 2013 21:44

Hela bloggplatsen har vart nere?! Så jävla irri! Man ska lixom bara slänga in ett snabbt inlägg och så funkar inte sikten!
Som tur e har det kommit igång nu
)

Försöker bli klar inför en redovisning imorgon.. det går iinte så braa.. kanske borde sluta göra en massa avbrott hela tiden då? ^^
Bra idé ..

Aja eftersom klockan blivit så mkt och bloggplatsen inte funkade så blir det här det enda inägget idag..

gjorde en kladdkaka förut, så jävla gott! :D

Idag hade jag en stickad tröja som är beige/grå typ och ett par röda jeans ^^

Jaja godnatt på er!
Puss o kram

Av Sissela - 21 januari 2013 22:36

Har precis vart på innebandyträning. Det gick rätt bra :)
I början hade jag lite problem med klubban men jag bemästrade det tillslut! ;)
Har inte spelat innebandy så länge men redan nu kan jag säga att jag älskar det! Elleer iaf tycker det är askul! Hihi ^^

Aja ska hoppa i duschen nu och sen ska jag sova tror ja? Kan ju kanske va bra! ;)

Hihi sov gott!

Av Sissela - 21 januari 2013 22:36

Har precis vart på innebandyträning. Det gick rätt bra :)
I början hade jag lite problem med klubban men jag bemästrade det tillslut! ;)
Har inte spelat innebandy så länge men redan nu kan jag säga att jag älskar det! Elleer iaf tycker det är askul! Hihi ^^

Aja ska hoppa i duschen nu och sen ska jag sova tror ja? Kan ju kanske va bra! ;)

Hihi sov gott!

Av Sissela - 21 januari 2013 17:45

Av Sissela - 21 januari 2013 11:24

Sitter på engelska nu.. känner mig fett oflitig.. haha valde engelska för att få ihop ett schema för dagen, behöver lixom inte göra nåt med engelskan. Om du undrar så får vi välja schemat själva hela dagen..

Jag joinade Angelica två lektioner och här kommer lite fulis bilder på oss ;)

Av Sissela - 20 januari 2013 18:45

Har haft en underbar helg i Stockholm.
God mat och gott sällskap gör mycket!
Har shoppat lite också, hihi ^^
Men nu ska jag hoppa i duschen, har nämnligen precis varit på fotbollsträning :)
Bloggar mer senare!

Puss

Presentation


Hej hej!
Mitt namn är Sissela och här skriver jag om min vardag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards