liife

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sissela - 20 oktober 2011 17:27

Vi hade repetitionsprov i matte idag, jag tkr att det gick ganska bra, fast det vet man ju aldrig 


Aja nu ska jag typ äta lite innan jag ska iväg o träna, ska prova på pingis^^



Puss   

Av Sissela - 20 oktober 2011 09:45

Nu är jag troligtvis i skolan och har So^^ 

Gör ett tidsinställt inlägg så att det kmr in ngt inlägg iaf^^


Men iaf jag vet inte riktigt vad jag ska göra sen, det får vi se


Puss  

Av Sissela - 19 oktober 2011 21:59

Hej igen!! 

Kom på att jag glömde denna dag när jag skrev vad jag gjort under veckan  

Men iaf idag har jag varit i skolan, hade typ bara två lektioner^^


Först hade vi språk (franska) sen hade vi 45 min hemkunskap för att vi skulle spela i caffis. Det var typ som ett "musikcafé", vi spelade och sjöng och folk kom dit o lyssnade när de hade rast. 


Jag och två kompisar gjorde en låt o det gick serriöst jättedåligt... De va typ inget som funka när vi spelade upp den, fast det funkade någon timme innan när vi körde igenom det en sissta gång... 

  Vår klass spelade mellan 11- 13 sen gick vi till So klassrummet och såg typ sissta tio minuterna av en film, som dom andra hade sett medans vi varit i caffis.


Sen åkte jag hem och åt toast 


Jag sänkte inte att inlägget skulle bli så långt som det blev, men aja...

Ses imorrn!

Puss   

Av Sissela - 19 oktober 2011 20:30

Hej hopp!


Har inte bloggat på en vecka nu....

Har inte haft tid elr orkat blogga.

Men iaf

Veckan som har gått sen jag blogga sisst har sett ut så här:


Torsdag: Skola sen styrka och konditionsträning med fotbollslaget (vi var två st där) ^^


Fredag: Skola, sen åkte hela klassen med bussen till Levide, där vi skulle umgås, gå spökstig som föräldrarna ordnade och sen skulle vi sova där... Vi var 6 av 21 som sov kvar..


Lördag: Mamma hämtade mig i Levide, när jag kom hem vilade jag lite, sålde lite newbody sen åkte jag till Nellie på 80s party för hon har fyllt år.


Söndag: Gick i kyrkan med konfirmanderna och fick info om det kommande konfaåret.


Måndag: Skola, gården.


Tisdag: Skola, spelat flöjt, skulle på styrka/kondition men hade ont i knät så jag åkte hem ist..

  

Nu ska jag kolla på tv

Vi ses snart!

Puss

Av Sissela - 12 oktober 2011 17:42

Hej det har inte varit ngn bloggning på några dagar nu.... Jag har inte haft tid o blogga :/

 Men jag ska FÖRSÖKA blogga åtminstonde en gång per dag.

Som sagt jag är ingen duktig bloggare om man säger så  


Men nu måste jag dra... ska typ på handboll^^


Puss  

Av Sissela - 7 oktober 2011 07:36

Heeej!Sitter nu på bussen på väg till skolan.Vi har matteprov idag...Blev inget nytt inlägg igår men ja får skriva idah ist, när jag får tid :p Ha de bra idagPuss Oo

Av Sissela - 6 oktober 2011 16:54

Hej!


Nu har jag kommit hem från skolan och ätit och så...

Jättekul att precis när jag klev av bussen och började gå så började det regna och sen när jag hade gått typ mer än halva vägen kom pappa... Han skulle i banken och då hängde jag på xD


Jag skulle egentligen gå på fotbollsträning ned 98-orna, men träningen blev inställd för att det regnade, blåser och är allmänt dåligt väder.

Så jag får hitta på nåt annat att göra ikv..


Vad ska du göra ikv? :P


Aja skriver kanske lite senare

Puss

Presentation


Hej hej!
Mitt namn är Sissela och här skriver jag om min vardag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards