liife

Alla inlägg under april 2012

Av Sissela - 4 april 2012 19:20

Heej allihopa! 

 Jag tänkte bara säga att jag inte har så mkt lust att blogga nu... Så jag kmr ha en liten bloggpaus just nu..

Jag ska även ut och resa en hel del nu i vår! ;)

Först ska jag till London på konfaresa nu under påsklovet, sen i maj drar jag t Frnkrike med resten av franskaeleverna i 8an och 9an :D


Jag kanske skriver lite när jag har varit iväg  i london lr nåt sånt, för då kanske jag har ngt o skriva om igen! Sen har jag kanske lite fler bilder att ladda upp då också ;) Fast man vet ju aldrig när jag får lust att blogga igen! ;)


Det har väl inte hänt så speciellt mkt sen förra gången jag skev, förrutom att jag har stukat foten så jag får inte träna på 3-4 veckor nu 


Jag hade prov idag och det gick inte alls så bra som jag ville... men man kanske ska tänka på att jag inte orkade träna på det så mkt som jag borde ha gjort, men men...

Imorgon går vi sissta dagen innan lovet! :D


Snart är det sommar! :D  

Jag har insett att jag tror jag är kär!   


Puss o kram!  

Presentation


Hej hej!
Mitt namn är Sissela och här skriver jag om min vardag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards