liife

Alla inlägg under mars 2012

Av Sissela - 28 mars 2012 21:27

Heej!

Jag tänkte ta mig i kragen och sriva lite om helgen som jag sagt att jag ska göra sen i måndags nu..

Hela helgen började med att jag gick upp runt 4.00 för att vara på hemse 5.00 för att förifrån åka buss till båten som gick vid 7.05

Precis innan vi gick på båten fick vi våra lagtröjor, som vi skulle ha på oss på båten. På båten spelade vi kort och åt frukost. Sen var det buss i två- tre timmar innan vi var i Norrköping. Vi åt mat, sen bytte vi om för att spela match.

(Vi åt vid 12 och matchen började 15) Matchen gick inte speciellt bra, men vi spelade iaf på Norrköpings stora hemmaarena där allsvenska matcker o sånt spelas. Det var en annorlunda upplevelse det.

Efter matchen kollade vi på när killarnas match spelades, en kille nickade in i en annan kille så han var tvungen att sy fyra stygn men han spelade ändån.

Somnade typ 22, vilket sen blev 23 eftersom vi bytte till sommartid.


På söndagen gick vi upp tjugo i 8 och pasckade och åt frukost.

Efter frukosten var det match, och då skulle jag sitta på bänken som utespelare(står annars i mål) eftersom Ronja skulle stå den matchen, men när vi kom dit visade det sig att motståndarnas målvakt var sjuk, så då fick jag hoppa in i deras lag vilket blev jättekonstigt eftersom jag alldrig hade sett en enda av dom innan och sen spelade jag ju mot mitt eget lag.... Jag fumlade och tappade bollen ett antal gånger och sen fick jag inte alls ut mina utsparkar i första halvlek, andra halvlek var iaf bättre och jag fick iväg några helt rena träffar, det var tilloch med så min tränare utbrast: Oj vilken utspark hon fick till nu då! sedan sa han bra till mig^^

Den matchen blev 2-2 och mitt lag spelade jättebra ;)


Sen såg vi killarna spela efter oss innan vi åkte och åt.

När vi ätit åkte vi till båten som gick 20.05

Jag var hemma vid 1.00

Jag var väldigt trött på måndagen tefer en helg utan klok sömn och sen hade man hållit i gång i princip hela tiden.. ^^

Känner att inlägget börjar bli väldigt långt nu och jag börjar bli väldigt trött, så jag säger väl godnatt nu

Puss och kram 


P.S har inga bilder jag kan lägga ut just nu så de får bli några tråkiga inlägg med bara text, laddar upp bilder så fort jag får tid och har några att ladda upp, jag lovar!! 


Puss <33

Av Sissela - 27 mars 2012 22:38

Hej hej!

Nu har jag varit på moppekurs och pingisträning med styrka efter... När jag kom hem fikade jag med pappa för jag behövde äta nåt.


Sitter och smsar med en underbar person på alla sätt och vis, jag blir alltid glad när jag pratar med/ ser personens sms, så humla gullig så det finns inte!! 


I skolan hände inte så mkt, som vanligt altså ;)

Det enda speciella var att de va god mat! Spaghetti och köttfärssås ;)

Juste man kan köpa våfflor i caffis nu^^ köpte en igår... den var för mjuk, inte roligt men god var den iaf ;)


Jag skriver om helgen nån annan dag för nu måste jag fan sova

Puss och kram  

Av Sissela - 26 mars 2012 22:09

Heej! 

Kom hem i natt vid 01.00

Jag har som sagt varit på fotbollsresa, men jag skriver om de en annan dag för nu e jag så sjukt trött så jag inte ens borde klara av att hållla mig vaken.. 

Jag har träning varje dag den här veckan så får se hur mkt jag bloggar men annars vet ni varföt jag inte bloggar! <3

Nu somnar jag snart, så ska stänga av o sova... 


Kmr typ somna inom en minut när datan är av


Puss och kram  

Av Sissela - 21 mars 2012 22:50

Nu ska jag som rubriken sägen gå o snacka med kudden.

Tänkte bara säga godnatt  

Av Sissela - 21 mars 2012 20:00

Hej hej!

Skolan bjöd inte på så mkt spännande idag heller.. Åte ingen lunch för jag mådde typ illa, de jag åt va en knäckemacka.

Vid halv två köpte jag en macka i caffis och det var min lunch^^ När jag kom hem käkade jag som vanligt sen åkte jag med pappa en sväng ;)


Nu ska jag sätta mig vid TV:n och se på chuck, ett program som jag följer på tv 6.

börjar nu så måste dra.. 


Puss och kram  

Av Sissela - 21 mars 2012 07:52

Heej! När jag vaknade i morse insåg jag att ver är vår.Vilken helomvändning, från snö och blask är det plörsligt över 10 grader varmt ute och solen strålar som aldrig förr.Vilken härlig känsla! :DBloggade inte igår för först var jag i skolan och där hände väl inget speciellt som vanligt... Sen åkte jag direkt på moppekurs och sen var jag på pingisträning så jag kom hem typ halv tio och jag skrev på min gamla blogg om att min körning på moppekursen krockar med en fotbollsresa som jag ska på i helgen och jag tyckte inte ni skulle behöva se de.. De va för att skriva av mig för jag vill verkliggen inte miss någon av dom..Bloggar från bussen just nu så ska nog vara lite social mot petra som nyss satte sig här ;)Puss och kram

Av Sissela - 19 mars 2012 22:06

Sitter här och chattar med en rolig prick på fb! ;)

Tänkte slänga in ett kort inlägg och säga att jag nog inte kmr blogga imorrn för direkt efter skolan drar jag till stan på moppekurs, sen dirr på pingisträning så jag kmr hem ganska sent ;)


Aja nu ska jag snart dra mig till sängen om jag ska orka med dagen imorrn..


Puss o kram  

Av Sissela - 19 mars 2012 20:10

Jag spelade fotboll både lördag och söndag denna helg.

På lördagen spelade jag bara en halvlek, för jag var tvungen att åka på ett pärkmöte med mitt pärklag, men vi förlorade iaf den matchen med 4-3 

På söndagen gick jag upp vid halv åtta och hängde på syrran ut i stallet och gav hästarna mat och släppte ut dom i hagen, sedan åt vi frukost innan jag åkte och spelade fotboll, den här gången med distriktlaget, vi mötte det äldre distriktlaget och vann med 4-1  


  

    Bild från nån match som spelades  när vi var på cup i Växsjö


Idag fick vi reda på resultatet på So provet, jag är väl nöjd men ville egentligen ha högre...  

Hehe bara för jag ställer krav på mig själv... Har börjat gett efter på mina krav på mig själv nu för jag har insett att jag inte kommer att orka, det blir lixom för mkt med skolan och mina träningar om jag ställer kravet att jag ska ha A (högsta betyg) i allt, när jag inte kan det... Men jag ska vara nöjd med ett B som jag oftast får eftersom det finns många som knappt har D lixom 


Imorgon ska jag på moppekurs, ska bli kul! (hoppas jag iaf) xD


Det var iaf lite update just nu

Puss o kram   

Presentation


Hej hej!
Mitt namn är Sissela och här skriver jag om min vardag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards