liife

Alla inlägg under januari 2012

Av Sissela - 13 januari 2012 08:01

Hej! sry att ujag inte har skrivit sen i onsdags och då var det bara ett kort inlägg.....I onsdags bestämde jag mig för att följa med Elsa och åka skridskor, sen gå på gården (ungdomsgården).

Jag kom hem typ halv åtta lr nåt sånt, åt mat och sen var jag jättetrött så jag typ somnade på soffan. Vid nio gick jag upp till min säng och sov. Jag sov nio och en halv timme den natten!! ;o

Innn hade jag sovit fem och fyra timmar.


Igår åkte jag hem efter skolan och åt lite innan jag skulle iväg på pingis. Jag kom hem typ nio och då fixade jag till ett skolarbete som jag ska lämna in idag^^

Sen sov jag   


Idag blire skola, sen ska jag hem och va med familjen.. Emma ville göra nåt sfter skolan men jag fick inte :/

Men det blir nog mysigt att umgås med familjen också, syster kommer hem :)


Aja nu ska jag gå till mina kompisar innan vi börjar:)


Puss  

Av Sissela - 11 januari 2012 11:38

Nu har jag hål... har haft de sen 10^^^

Vänntar bara på att man kan gå och äta mat... vi gick till matsalen för en stund sen mejn då var den jävla pastan slut och de skulle ta 5 till 10 min innan det e klart -.-

 

Puss  

Av Sissela - 10 januari 2012 23:12

Hey!


Idag var det första dagen i skolan... 

Det bästa var ju att träffa alla igen, det är ju typ mest därför man går dit i vissa lägen asso! ;)


Alice hade värsta blonda kommentaren idag^^

Jag sa att jag nog börjar få skavsår, och hon ba var då? :o

Hahaha blond lr vad?? ;)

Sry Alice men de va lite roligt, elr jag tkr de e roligt men dom som inte va med kanske inte fattar det roliga...

Det va nice att säga att nån annan är blond ibland  


Nu ska jag sova, ska åka med bussen imorrn... 


Puss     

Av Sissela - 8 januari 2012 22:01

Hejsan hoppsan! ;)


Det blev typ ingen städnig för min del idag... Hehehehe jag spelade lite gitarr och fikade jag med mamma pappa och bror

Sen satt jag vid datan en stund och vips så va klockan halv sex och vi åkte och hämtade pizza och åt dem hemma vid min syster. Efter det skulle pappa hämta nåt så de gjorde vi, sen åkte vi hem. Klockan var typ 21 när vi kom hem så jag satte mig och spelade lite gitarr och satte mig vid datorn och här är jag nu   




Juste jag skrev igår att jag skulle skriva lite om lovet och så, så jag gör de nu       


På julen gick jag upp typ 10 och käkade frukost, sen skulle min bror till docktorn vid 11 så han och mamma åkte dit.. Jag och pappa skulle egentligen också med så skulle vi hämta farmor efter, men vi hade inte riktigt packat ner det vi skulle ha med oss så mamma och min bror fick åka till docktorn och jag och pappa och hämta farmor. Vi åkte hem och hämtade det sista, sen åkte vi till min syster och firade jul där  


I julklapp fick jag:

En gitarr  

Ett par skor

Ett USB- minne

Smycken

Och lite till...   


I mellan dagarna spelade jag fotboll med damlaget en dag:)

Sen spelade jag gotlands annonsblads cup med 98- orna två dagar, en dag var själva "kvalet" och dagen efter var det final och vi vann den, vi var obesegrade i den cupen^^


På nyår var jag vid Emma med Emma, Olof, Julia, Annelie och Isak  


Men nu ska jag spela lite gitarr ;)


Puss  

Av Sissela - 8 januari 2012 14:53

Heey!

Idag tänkte jag städa lite på rummet, det är rätt stökigt  

Jag tänkte bara slänga in en kommentar för lite update liksom  

Här kmr en låt som jag lyssnar på  just nu ^^


Aja bloggar mer sen 

puss  

Av Sissela - 8 januari 2012 00:19

Heey!!


Jag kom nyss hem från Julia. Hon fyller år så va där och grattade henne och så...Lina och Mikaela gav henne tutor och de va 6 st så vi fick en var att blåsa i.  

Vi åt mat, såg på gladiatorerna spelade typ wii i 15- 20 min kanske? ^^ Sen ägnade vi resten av tiden åt att göra en skräckfilm Fast den behöver ännu redigeras och lite men men. ^^

Nu sitter jag här vid datan och nördar mig lite   haha







 

MEn nu ska jag dra tror jag ;)

Puss  

Av Sissela - 7 januari 2012 11:37

Hej hej!


Jag kom på att jag inte har bloggat på jättelänge.... 

Får väl skylla på att jag haft ganska mkt att göra och har inte suttit så mkt framför datorn nu den senaste tiden.

Jag kollade nyss igenom min blogg och märkte att jag typ inte har några bilder, men det får vi försöka ändra på... Jag ska försöka lägga upp bilder oftare och blogga oftare, även om jag inte bloggar varje dag eller sså...


jag vaknade för en stund sen och ska nog snart gå ner och äta frukost  

Skriver nog lite om lovet och så senare    


Hej då!   

    

Presentation


Hej hej!
Mitt namn är Sissela och här skriver jag om min vardag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards