liife

Alla inlägg under december 2012

Av Sissela - 22 december 2012 18:48

Jag har typ inte så mkt tid att göra saker på för skolan och sporten tar upp väldigt mkt av min fritid.. En person har viljat träffa mig ganska länge nu, skrev till den som de va och att jag inte vill ge falska förhoppningar och den logga bara ut? (Tror jag blev blockad..) Men nu känner jag mig jättetaskig..  

Av Sissela - 22 december 2012 17:01

Hej!

Har varit sjuk så jag har inte orkat blogga..

Missade skolavslutningen och hockey bockeymot lärarna   

Men jag vet att vi iaf vann med 13- 4   Och betygen kommer att skickas hem så jag får dom väl i mellandagarna nån gång..


Snart jul och jag är klar med alla julklappar!   Jag har köpt julklapp till Petra också.. Den får hon när jag träffar henne, typ nån dag under lovet eller när skolan börjar igen.. ^^


Nu ska jag se på Grinchen-julen är stulen   

 

Puss på er så hörs vi snart!   

Av Sissela - 18 december 2012 15:28

ses sen
Puss

Av Sissela - 17 december 2012 23:13

Trött tjej efter ett hårt pass innebandy!
Hann inte skriva förut, var i princip bara hemma och åt innan jag drog på träning.
Nu ska jag iaf försöka sova!
Puss på er!

Av Sissela - 17 december 2012 10:58

Såg precis att min mobil lägger in dubbla inlägg... Och jag kan inte ta bort inlägg med mobilen.. -.-
Min mobil e fett jobbig!
aja bloggar mer sen, ska på lektion
Puss

Av Sissela - 17 december 2012 10:48

Såg att jag inte uppdaterat här på sistone...
Men har haft ganska mycket att tänka på. Betygen är satta nu, så det är lite mindre att tänka på :)
Fast jag har ännu ett musikarbete att lämna in.. :/

Det som hänt sen sisst är att vi har haft lucia och julkonsert för skolan och föräldrar, ljudteknikerna var sämst!

Jag fick en så kallad lårkaka av en i mitt fotbollslag förra söndagen också (jag fick hennes knä rakt in i mitt lår).
Men de e läkt nu och jag tränade fotboll igår :D
Jag mår så jävla bra när jag får träna fotboll eller innebandy!

Av Sissela - 17 december 2012 10:48

Såg att jag inte uppdaterat här på sistone...
Men har haft ganska mycket att tänka på. Betygen är satta nu, så det är lite mindre att tänka på :)
Fast jag har ännu ett musikarbete att lämna in.. :/

Det som hänt sen sisst är att vi har haft lucia och julkonsert för skolan och föräldrar, ljudteknikerna var sämst!

Jag fick en så kallad lårkaka av en i mitt fotbollslag förra söndagen också (jag fick hennes knä rakt in i mitt lår).
Men de e läkt nu och jag tränade fotboll igår :D
Jag mår så jävla bra när jag får träna fotboll eller innebandy!

Presentation


Hej hej!
Mitt namn är Sissela och här skriver jag om min vardag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards